Soubory cookie v souvislosti s nařízením GDPR a chystaným nařízením ePrivacy
Napsal Administrator.
Webové stránky obce Nedvězí používají následující soubory cookies:
Technické soubory cookies nezbytné pro chod webu
Používání souborů cookie můžete ve svém prohlížeči zakázat.
Vzhledem k tomu, že používáme cookies pouze technické, tak souhlasnou lištu s použitím cookies nepoužíváme.
Co jsou to Cookies
Jako cookie se označuje malé množství dat, která WWW server pošle prohlížeči, který je uloží na počítači uživatele. Při každé další návštěvě téhož serveru pak prohlížeč tato data posílá zpět serveru. Cookies běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů, ukládají se do nich uživatelské předvolby apod. Název cookie – sušenka asociuje zvyklost ze Spojených států nebo Velké Británie nabídnout účastníkům určitého zájmového spolku nebo skupiny jejich oblíbenou sušenku pro vytvoření příjemnější atmosféry.
V souvislosti s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob a zpracováním osobních údajů, volném pohybu těchto údajů a zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů), ve znění pozdějších předpisů (dále jen Nařízení GDPR), si Vás dovolujeme informovat o tom, jak instituce zpracovává Vaše osobní údaje.
1. Kdo spravuje Vaše osobní údaje
Správcem Vašich osobních údajů je: Obec Nedvězí, IČO 00277053, Nedvězí 87
2. Kdo je pověřencem pro ochranu osobních údajů organizace
Pověřenec pro ochranu osobních údajů je osoba určená Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, který nám pomáhá chránit Vaše osobní údaje. Naším pověřencem pro ochranu osobních údajů je: Keystone Company a.s. Praha 10, Vinohrady, Korunní 2569/108 IČO: 05983649 Titul, jméno a příjmení: Bc. Josef Zavoral E-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Číslo mobilního telefonu: 773 575 602
3. Kdy se můžete obrátit na pověřence pro ochranu osobních údajů?
Pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s právními předpisy, můžete podat stížnost u našeho pověřence pro ochranu osobních údajů.
4. Z jakého důvodu zpracovává organizace Vaše osobní údaje?
Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.
5. Předáváme Vaše osobní údaje jiným subjektům?
Ano, Vaše osobní údaje předáváme v případě, že nám to ukládá právní předpis. Soukromým subjektům předáváme osobní údaje jen v případě, že je to nutné pro splnění naší povinnosti (např. externí účetní).
6. Předáváme osobní údaje do třetích zemí?
Osobní údaje do třetích zemí (zemí mimo Evropskou unii) nepředáváme.
7. Po jakou dobu budou Vaše osobní údaje uloženy v našich evidencích?
Vaše osobní údaje budou v našich evidencích uloženy po dobu stanovenou vnitřními předpisy organizace, příp. po nezbytně nutnou dobu dle účelu zpracování.
8. Jaká máte vůči nám, jako správci mých osobních údajů, práva?
Kdykoliv od nás můžete požadovat, abychom - Vám umožnili přístup k Vašim osobním údajům - opravili Vaše osobní údaje, které nejsou přesné - vymazali Vaše osobní údaje (v případě, že jsou splněny podmínky uvedené v článku 17 Nařízení GDPR), případně omezili jejich zpracování.
9. V čem spočívá právo na přístup k osobním údajům?
Můžete nás požádat, abychom Vám sdělili, zda zpracováváme Vaše osobní údaje. Můžete nás požádat o přístup ke zpracovávaným osobním údajům a o informace o zpracování těchto údajů. Můžete nás požádat o poskytnutí kopie zpracovávaných osobních údajů.
10. Můžete požádat o přístup k osobním údajům jiného osoby?
Můžete požádat pouze o přístup ke svým osobním údajům. Pokud chcete požádat o osobní údaje jiné osoby, musíte mít od ní plnou moc.
11. Jakým způsobem můžete takovou žádost podat?
Přijímáme žádost o informace jak v listinné podobě, tak i žádost podanou elektronickou formou. Součástí přijetí žádosti je ověření totožnosti žadatele. Toto ověření žadatele je nezbytné pro ochranu osobních údajů žadatele proti neoprávněnému zpřístupnění těchto osobních informací. Způsoby ověření totožnosti: 1. Přijetí datovou schránkou z datové schránky subjektu údajů 2. Přijetí prostřednictvím e-podatelny, kde podání je podepsáno platným kvalifikovaným elektronickým podpisem 3. Žádost je podepsána ověřeným podpisem (úřad, notář) Jiný způsob ověření není přípustný.
12. Do kdy mi poskytnete odpověď?
O přijatých opatřeních Vás budeme informovat zpravidla do jednoho měsíce. V některých složitých případech však můžeme lhůtu prodloužit.
13. Kolik taková žádost stojí?
Tato žádost a její vyřízení je bezplatná. Nicméně v odůvodněných případech můžeme požadovat náhradu některých nákladů (např. cenu přenositelného disku, na kterém Vám je poskytnut seznam všech osobních údajů, které o Vás zpracováváme).
14. Dal jsem souhlas se zpracováním osobních údajů a chtěl bych ho odvolat.
Pokud udělujete souhlas se zpracováním některých Vašich osobních údajů, pak máte právo kdykoli souhlas odvolat. Tím však není dotčena zákonnost zpracování osobních údajů založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním. To znamená, že zpracování osobních údajů do odvolání souhlasu je legální.
15. Co máte konat, pokud se domníváte, že nezpracováváme Vaše osobní údaje správně?
V takovém případě se můžete obrátit na našeho pověřence pro ochranu osobních údajů nebo máte právo podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je: Úřad pro ochranu osobních údajů Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, telefon: +420 234 665 111 (Ústředna), fax: +420 234 665 444, Elektronická podatelna (zpracovává oznámení došlá na elektronickou adresu úřadu) E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Datová schránka: qkbaa2n, webové stránky: https://www.uoou.cz
Webové stránky Obce Nedvězí splňují požadavky dle § 4 a 5 zákona č. 99/2019 Sb., o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací a o změně zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Pro popis informací na tomto webu je použit značkovací jazyk XHTML 1.0 Transitional, pro popis vzhledu pak stylový předpis CSS. Všechny velikosti jsou uvedeny v relativních jednotkách, je tedy možné podle potřeby zvětšit velikost písma.
Emailové adresy jsou přístupné pouze se zapnutým javascriptem.
INFORMACE PREZENTOVANÉ V JINÝCH FORMÁTECH
Na tomto webu jsou některé informace dostupné v jiné než textové či hypertextové podobě. Odkazy vedoucí na tyto soubory jsou v textu vyznačeny příslušnou ikonou upozorňující na jiný obsah cílového odkazu, případně je uvedena informace o formátu a možnosti jeho otevření.
DOKUMENTY SE MOHOU VYSKYTNOUT V TĚCHTO FORMÁTECH:
PDF - pro tento formát je volně ke stažení prohlížeč Adobe Acrobat Reader, případně lze doinstalovat doplněk přímo do webového prohlížeče.
DOC(X), XLS(X), PPT(X) - společnost Microsoft poskytuje ke svým produktům řady Office volně ke stažení prohlížeče.
ZIP - některé dokumenty mohou být z důvodu velikosti komprimovány (komprimovaný soubor je možné dekomprimovat přímo v OS Windows, v případě jiného OS je možné stáhnout zdarma nástroj na dekomprimaci)
KONTAKT NA WEBMASTERA
Vaše případné náměty či informace o problémech při zobrazovaní těchto stránek, stejně jako dotazy, návrhy nebo připomínky týkající se obsahu webu či důvodnému podezření, že webová stránka nesplňuje požadavky § 4 a 5 nebo že je důvod podle písmene b) neopodstatněný, včetně možnosti podat podnět vůči příslušným státním orgánům, můžete psát na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Obec Nedvězí oznamuje občanům, že v sobotu dne 9.1.2010 se uskutečnila v obci Tříkrálová sbírka, při které se celkem vybralo 6 529,- Kč. Děkujeme koledníkům a Vám všem, kteří jste přispěli na tuto sbírku.
5. Provedení inventarizace majetku obce k 31.12.2009
6. Schválení smlouvy na rok 2010 – TS města a.s.., Bystřice nad Pernštejnem
7. Stanovení poplatku za svoz a uložení TDO na rok 2010
8. Schválení návrhu rozpočtu Svazku obcí AZASS na rok 2010
9. Informace, diskuse, různé
10. Závěr
3. Schválení rozpočtového opatření č.7/2009
Pan Král Vratislav seznámil OZ s navrhovaným rozpočtovým opatřením č.7/2009. OZ projednalo a schvaluje rozpočtové opatření v předneseném návrhu.
7-0-0
4. Schválení návrhu rozpočtu na rok 2010
Všichni zastupitelé obdrželi předem návrh rozpočtu na rok 2010, historii nákladůavýsledky hospodaření roku 2009, jelikož rozpočet byl navržen v návaznosti na skutečnost roku 2009. Jedná se o rozpočet na základní chod obce, případné akce v jednotlivých místních částech budou projednány a doplněny rozpočtovým opatřením. V kapitole příjmů a výdajů byly zodpovězeny všechny dotazy a připomínky. Zastupitelé po konečném projednánírozpočet na rok 2010 schválili.
·Příjmy v rozpočtu na rok 2010 byly stanoveny v částce 1 800 500,-Kč.
·Výdaje v rozpočtu na rok 2010 byly stanoveny v částce 1 573 300,-Kč.
Financování v rozpočtu na rok 2010 v částce 227 200,- Kč, z toho 110 000,-Kč jsou finanční prostředky na bankovních účtech a 337 200 Kč jsou splátky úvěrů.
OZ projednalo a schválilo návrh rozpočtu obce pro rok 2010. Schválený návrh rozpočtu bude přílohou tohoto zápisu.
7-0-0
5. Provedení inventarizace majetku obce k 31.12.2009
Předseda inventarizační komise pan Vratislav Král seznámil OZ s průběhem a výsledky inventury k 31.12.2009. Inventarizační komise neshledala závad v hospodaření s obecním majetkem, byl vypracován zápis o provedené inventuře. Zastupitelstvo obce jednomyslně schválilo způsob a provedení inventarizace majetku obce k 31.12. 2009. Zápis z provedené inventarizace majetku obce k 31.12.2009 je přílohou tohoto zápisu..
7-0-0
6. Schválení smlouvy o dílo č.:24/2010 na zajištění nakládání s komunálním
odpadem
Zastupitelstvo obce schválil smlouvu č.24/2010 na zajištění nakládání s komunálním odpadem na rok 2010 s TS města a.s., Bystřice nad Pernštejnem. Předmětem smlouvy je stanovení ceny za provedené služby v roce 2010.
7-0-0
7. Stanovení poplatku za svoz a uložení TDO na rok 2010
Pan Král V. podal informaci o čerpání finanční částky z rozpočtu obce v roce 2009 za svoz auložení tuhého domovního odpadu. OZ projednalo na základě skutečných nákladů za likvidaci komunálního odpadu v roce 2009 a předpokládaných nákladů v roce 2010 cenu za likvidaci odpadu pro rok 2010. Předpokládané náklady pro rok 2010 jsou ve výši 133 000,- Kč. Celkové předpokládané náklady na povinnou osobu pro rok 2010 jsou 459,- Kč.
OZ schvaluje cenu pro rok 2010 takto:
·fyzické osoby s trvalým pobytem450,-Kč za jednu osobu
·právnické osoby1100,-Kč za jednu popelnici
·budovy k rekreačnímu účelu450,-Kč za jednu popelnici
Výše poplatku bude zveřejněna v dodatku č.7 k vyhlášce č. 2/2001 o ceně za svoz a likvidaci odpadů pro rok 2010. Vzhledem k státní regulaci ceny za likvidaci odpadu budou občané platit výše uvedenou částku a rozdíl bude hradit obec z vlastních prostředků. ZOnezměnilo žádný jiný bod z veřejné vyhlášky č.1 a č.2. o nakládání s TDO a veškeré úlevy v roce 2010 jsou tedy v platnosti.
7-0-0
8. Návrh rozpočtu Svazku obcí AZASS na rok 2010
OZ projednalo a schválilo návrh rozpočtu Svazku obcí AZASS na rok 2010.
7-0-0
9. Informace, diskuse, různé
Starosta obce podal následující informace:
-žádost Jednota Svitavy- vyhrnování sněhu u prodejny
-ČEZ Distribuční služby s.r.o. - oznámení o odstraňování a oklešťování stromoví a jiných porostů
-Východočeská plynárenská a.s., Hradec Králové – valná hromada
10. Závěr
Starosta poděkoval přítomným za účast a jednání obecního zastupitelstva ukončil.
Zapsal:Ing. Mareček Pavel
Dne:28.12.2009
Ověřovatel zápisu:Hegr Zdeněk………………………………..
Bednář BořivojIng, Mareček Pavel
starosta obcemístostarosta
………………………….………………………….
Usnesení č.6 /2009
zastupitelstva obce Nedvězí ze dne 28.12.2009
Zastupitelstvo obce na svém zasedání dne 28.12.2009 všemi hlasy s c h v a l u j e :
1.rozpočtové opatření č. 7/2009
návrh rozpočtu obce na rok 2010
3.inventarizaci majetku obce k 31.12.2009
smlouvu č.24/2010 na zajištění nakládání s komunálním odpadem na rok 2010